ett blogginlägg med olika bilder..ochsånt

 
Fick en uppgift på litteraturhistorian att skriva en text om det första som dök upp i tankarna. Mina sinnen tog mig till min unga barndom och bästa bästa katten Linus. Den kärleken jag kände till Linus kommer jag nog aldrig känna till någon annan katt. Vi hade mycket speciell och bra relation. Han hade ett halvt öra. 
 
 
Jag har bestämt mig för att bli vegetarian. 
 
 
 
Urkult.
 
 
Jag just nyss. 
 
Här kommer en dikt om stress
 
Klockslag, befria mig genom att stanna upp ett tag
Låt mig andas, ge mig ro
Om timvisaren så hastigt tickar ett till varv kommer min mage garanterat gnaga i sig ännu en magkatarr
Sluta stressa börja chilla
 
Jag tycker att hela världen ska chilla ner. Det skulle bli så mycket bättre stämning då. Jag personligen har nästan alltid någon stress som gnager och lever alltid med tanken att det finns hela tiden någon nytta att göra om den ena blivit gjord. Har jag gjort en läxa har jag en annan som jag kan ta tag i. Jag är medveten om allt som måste göras runtomring mig och jag lever ständigt med tanken att jag så småningen ska genomföra det. Men allt som måste bli gjort kan inte bli gjort, man måste prioritera. Och tanken att om allt som ska bli gjort är gjort så är allt cool är dålig för när allt är gjort har man inte bara haft tråkigt och är trött som ett as utan det har också dykt om ytterliggare tio saker som väntas på att tas itu med. Jag hatar stress, typ mer än allt annat. Den kombinationen av att lägga krav på mig själv som jag inte kan leva upp till och hata stress är sämst och gör att jag inte finner ro. Jag är dålig på att disponera tiden och det ska jag bli bättre på men jag tycker att samhället har ett ansvar att bromsa in lite så att jag inte hasar efter om jag väljer att chilla ner. Jag tycker att alla ska chilla ner tillsammans, typ sluta stressa, inte klaga eller ägna sin tid åt att typ snacka skit. Kan vi inte alla bara vara vänner och gemensamt bestämma oss för att chilla ner. Chilla ner Chilla ner Chilla ner. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0