läs och lär brudar ;)

http://livsstil.se.msn.com/mode/sex-och-relationer/f%C3%A5-honom-att-k%C3%A4nna-sig-som-en-man#image=1
 
Helvete!! Amanda skickade detta till mig och det är så jävla sjukt. Jag blir så förbannad och tänker inte ens argumentera mot detta för sånt som detta ska fan inte finnas!!!!!!!!!!!!! satan vilka jävla dumhuvven. Jag vet liksom inte om jag ska skratta eller gråta. Är det ett skämt, eller är detta seriöst. Är detta sanningen. Är det såhär jag måste bete mig för att få min man att må bra i vår relation. Jag kollar inte på gossip girl och jag bryr mig inte om att känna mig feminim. Och tänk de som läser detta som ba oj nu måste jag leva efter detta så att jag får känna mig kvinnlig och han manlig. Om detta är ett skämt är det inte kul om detta är sanningen så suger det. 
Jag som tjej äter bara sallad och dricker aldrig öl, kollar på romantiska tjejfilmer och måste unna min pojkvän att kolla på en actionfilm och äta KÖTT. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0