det första riktiga inlägget onsdag den 4 januari

Det kommer nog bli svårt att ha tankarna till hands när man sitter och tänker uppdatera. Mina bästa tankar dyker ofast upp när jag är stressad eller bara gör saker överhuvudtaget. Ibland i min ensamhet men ofta bland folk. Det är inte alltid så tacksamt att berätta det nyaste från dotthjärnan. Det kan jag också förstå. Andra hjärnor måste sprängas när jag pratar för jag är så jävla jobbig.
Jag hoppas att denna blogg kan fylla den funktion som jag ofta vill att min omgivning ska göra. Nu går man in här på egen risk som man säger.
Det kan vara jobbigt att lyssna på någon som bara pratar.
Dagens tanke, fundering och besvärande: Är jag mytoman.
Dagens försök till svar: Ja.
Haha.
Att avsluta alla meningar med "haha" är så fruktansvärt kul och intetsägande och oengagerat haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0