Fan vilken jobbig design föresten

Jag tycker det är kul att lägga upp halvfula bilder på mig själv på INTERNET. Det blir en happy surprise när personer som sett mig på datorn ser mig i verkligheten.
Men det är också kul när man är snygg på en bild och folk börjar ge uppmärksamhet out from nowere. Fast alla människor är snygga och fula. Människan är konstig. Fötter liksom.
Kolla på bilden samtidigt som ni läser om det är möjligt och tänk att jag står där helt blixtstilla och säger allt det där. Utan att öppna munnen. Bara kollar likgiltigt på dig och säger att alla är både snygga och fula. Fuck shit, antigen är man snygg eller så är man ful. Jag tillhör de snygga haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0