spela spel

Det går inte att sova även fast jag har gått runt hela dagen übertrött. Det har ju med det här vända på dygnet att göra men det går inte att göra något åt heller. Det är något ovisst i min hjärna. Många tankar utan ord. Många funderingar utan svar. Något kommer ske, jag känner det. Något bra. För mig och min omgivning. Kankse inte något man kan sätta ord på. Men något utöver det vanliga och inte det man oftast önskar sig. Så är det bara att det är något. Och att det bara är något som man kankse inte kan sätta ord på är bra för mig för då finns det inget rätt eller fel om det sker eller inte.
Just nu är jag så fruktansvärt taggad på att åka slalom, producera och ha sommarlov. Eller någonslags trygghet (det blev stygghet först). Fast den infinner sig ändå någonstans. Det är inte kontroll jag söker utan bara känslan av att allt är bra. Du är en ko.
Nu ska jag fortsätta spela spel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0