imorgon ska jag se peter doherty

de senaste två veckorna, min födelsedag och allt runt det lixsom, har jag fått riktigt mycket laktris relaterat. Jag blir så otroligt tacksam och glad av just sådant. Laktris liksom, jag älskar laktris. Jag har fått laktrisrötter som man kan äta råa eller KOKA TE AV, laktriste, maraboolaktris, laktirspipr, laktris polly samt laktirs gott och blandat och senast idag fick jag åre choklad med laktris smak.

Imorgon ska jag spela musik, inskaffa saker och se peter doherty. Jag är så överjävla taggad. snart är det påsklov.



jag uppe på i kittelfjäll, ensam men glad. Precis som nu, ensam men glad. Jag ska ensam på umeå open.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0