Varit i Kittel med bästa Ellen. Som en osis glömde jag kameran där, därför har jag inga färksa bilder att leverera. Kommer ej ha kameran tillgänglig på min födelsedag heller tyvärr.
Fast jag hade typ bara natur bilder för idag var enda dagen jag tog med mig kameran upp i liftjäveln och då var ellen inte med ty hon ramlade en gång till och slog andra benet. Hälsa krya till Ellen. Krya!
Det ägde i kittel, satan att det gjorde range.
Vänner, om ni vill ha nått till på fredag typ ÖL CIGG SNUS ~ask me~
Är så jävla taggad på att bli myndig!!!! Makten. Jag har fan rösträtt om två dagar. Kan skriva under saker själv och bara dödsa i livet som både tonåring och vuxen PÅ SAMMA GÅNG.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0