ja det kan man undra

Blir så förbannad på det här med skola. Ällmänbildning i all ära men betygs pressen dödar mig. Jag sitter med en hög arbeten som ska vara färdiga de närmaste dagarna och jag har ändå kommit långa bitar på vägen men har mycket kvar som jag vet kommer bli färdigt kanske ikväll. Jag vet med mig själv att jag blir färdig i tid men det är en hård väg dit. Och jag njuter INTE när ett arbete är färdigt av nån jävla adrenalinkick. Jag har ångest för jag vet att jag kommer inte får toppbetyg på ett arbete som jag lagt ner mycket tid på. Varför kan inte alla få göra saker som dom vill göra. Varför kan vi alla inte bara vara vänner. Varför har jag inga vänner......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0