dagens

Det är många av er läsare som har frågat vad jag fyndade idag på Emmaus. Som följande:
fett snygga machesterbyxor, dagens outfit. Tyst för mig själv undrar jag vem som lämnar in ett sådant perfekt klädesplagg som fyller alla dessa kriterier för vad som är snygg, bekvämt och nice. Trots funderingen utan svar blir jag glad för nu är de i min ägo.
assnygg väska. Ganska liten men behändig. För cirka 1000-lappen skoja 10-kronan.
En blå tröja. Obs den blåa färgen är jättesnygg och man blir automatisk snygg då man bär denna.
Bland kläder och prylar fann jag också mig själft. Hello hello
 
Förutom allt det köpte jag en lampa som lyser rött just nu i mitt rum och en ljuslykta med massa färger. Jättefina saker!! Jag köpte också en jacka. Brabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0