tanke just nu

Jag och Anja sitter och pluggar, vi skriver på en engelska uppsats och har gjort det i cirka en timme och kommer göra det i cirka en timme till (obs Anja skrattar när jag säger vad jag skriver, hon tycker nämligen inte att vi (jag) jobbat så hårt). På dessa två timmar sitter vi alltså och skapar, framställer och bollar med ett betyg. Ett betyg som på sätt och vis kommer vara avgörnade i framtiden. För varje betyg man får på varje uppgift blir i slutändan ett betyg. 
Knasig tanke, här sitter vi alltså i några timmar och gnager ihop ett betyg. Och lär oss lite saker. Små avgörande timmar liksom. Så får man bestämma hur man vill utnyttja dem. Timmarna alltså. Jag föredrar att blogga!!!!!!
 
 
Såhär kan det se ut när jag och Anja pluggar. Anja är seriös men jag bara skrattar. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0