this is me, today

Jag har aldrig ägt en sport-bh förut förens idag när jag köpte min första. Och jag fattar inte varför jag inte haft det tidigare för det är så sjukt skönt! Fucking crazy man, you need it comfortable. Jag har också nyfärgat hår, sån är jag liksom. Morgondagen=film hela dagen. Idag=haft magkatarr hela dagen. Höstlovet=chilla ner. Studenten=jag välkomnar dig.
Har en tanke att efter studenten kommer det ske något slags under och allt kommer bli asnice och jag kommer bara chilla genom livet och göra saker som jag vill göra. Jag vill ej bli besviken på den tanken för då är all denna längtan förgäves. Fast förutom stressen är skolan ändå nice nu med allt vad den erbjuder sista året. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0