bhhhhhhö

Skickade precis in det tredje svaret nej för att komma till en folkhögskola och göra en ansökning. Och jag intalar mig ännu en gång att jag är fan sämst. Det lär bli fler nej som jag ska behöva meddela denna vår för jag har skickat in så många ansökningar i mina naiva dagar detta år. Jag har varit så satans inställd på att åtminstonde söka och sedan blir det såhär, min sämsthet är härmed fett befogad. En dålig egenskap jag har är extrem beslutsångest och jag ska öva bort nu en gång för alla, för detta är outhärdligt. Jag. kan. inte. fatta. beslut. Jag är också orealistisk i de flesta situationer. Men det är bara mig själv jag kan klandra, för jag har inte haft fokus. Men det är ok. Vill bara, typ hålla vad jag lovat mig själv. 
Jag skulle alltså söka skridskofolkhögskola. Men that's life, sorry for being me. Yolo let's göra ngt annat. Det är lugnt, det löser sig. Gör bara inte om det. Gör inte om det. Gör om det. Åk, skridskor. Det är fett kul. 

Kommentarer
Postat av: Rosa

<3

2013-04-11 @ 20:43:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0