en dikt om influensa

Jag hälsar dig välkommen
Kära influensa
Härmed tillåter jag dig rensa ur all negativ imunförsvar
I det som är kvar av orken i min kropp
Ännu har jag inte nått botten
Men jag vet, jag känner dig väl
Det är inte lång tid kvar förens du är hela den jag är
Min kropp, min ork, du ger mig inget alls är bara till besvär
Jag ser ej fram emot den dagen då du nått mig totalt
Slagit ner mig för en vecka i ditt eget självförakt
Tagit all kraft ur mitt blod och gjort mig till ditt offer
Din glädje.
Jag ber dig, lämna mig ifred
Men jag känner dig, det är redan försent
Influensan har traskat in genom mina portar ännu ej av stål
Om två dagar ligger jag försvarslös i min säng
Indluensa!!!! Vad är din poäng?!?!?!???!
 
Ja, snart bryter influensan som jag blivit smittad med ut. Den ligger i min kropp och gror. Äter lite på min kraft och min ork. Ger mig smärtor och låter mig känna mig matt. Jag sa att jag ville bli sjuk för att typ chilla, men nu, nu när jag är en halvmeter därifrån känns det INTE SÅ NICE. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej! jag undrar vad du tycker om videon som den som gjorde gangmankukstile har gjort??????? det är en ny tkr du den är bra elle

Svar: den suger fett. Fyfan, såntdär ska inte få visas
dottdott.blogg.se

2013-04-19 @ 16:50:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0