vrf vara så

"Girl´s texting me but your the only one I text back" 
Återigen; en man som sätter villkåren. Och jag lägger upp strategier för att få dig. Duger mitt utseende, för naket för påklätt?? Fasklistrat leende, inövad gång. Jag anar framgång, ser i ögonvrån att du spanar in mig. För jag är snygg. Plötsligt dina händer runt min midja, din kuk mot min rygg. Och jag tänker, du är för bra för mig. Tänk att någon som du vill ta på mig. Bekräftelsen-> ett faktum. Ångesten-> enorm. Isolerad i din låda ett offer för din framgång. Egentligen är du inget att ha men är jag tillräcklig för någon så är det bra nöjer mig frågar inte vad jag vill dämpar situationen tar en shot till. 
Din pryl, din sak en ägodel. Ingen tid jämställdhet, fundera det kanske är fel. Att inte fråga ta för givet begära vara girig. Inte grina vara glad för jag ska vara dig till lags. Så är det och har alltid varit. Varför förändra det är väl inte så farligt att följa mönster sluta tjafsa allt är som vanligt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0