bastardz

yo yo warezey du vill de eller ej jag qiuttiar skolan. Lämnar polarn, far på schtan och raggar upp sean banan han är den enda som fattar att lifvet inte handlar om datorer och knappar. Han är den enda som ser att jag inte slappar. Jag kämpar i skolan, går på varje lektion. Spränger min hjärna och tar samtal i min telefon. Jag jobbar på hårt, mannen jag gör det jag ska. Men skolan hinner i fatt det är knappt att jag fattar. Snart ska uppgiften in och jag har inte börjat. Vad håller jag på med????!?!? skriver en sörja för att dölja att jag inte skriver blajj. Aj en haj bet mig. Fan också. Mannen, jag lovar tiden kommer snart yo yo 

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha rätt åt dig att hajen bet dig

Svar: taskigt
dottdott.blogg.se

2013-02-12 @ 21:30:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0