dagens blogginlägg: Detta

 

Dagens humör: Taggad på livet och världen. Mig själv och min omgivning. I övrigt; trött, stressad och fundersam. 

Dagens mående: Jag mår bra. Det är en vardag i vanlig ordning. Jag har träningsvärk och är liksom glad. Det är sportlov snart, jag fick träffa mina syskon, jag är upprymd av min studentklänning och någonstans har jag kontroll på läget. Musik är bra grejer. 

Dagens borde: Städa, plugga och spela sax. Städandet kommer inte bli av som vanligt. 

Dagens frisyr: Uppsatt, plattad lugg. Mitt hår har svall idag alltså. 

Dagens smink: Det vanliga fan. Färgade ögonbrynen så har ingen ögonbrynspenna. Annars maskara unt zu weiter. 

Dagens klädsel: Svarta kläder. Sköna och snygga. Bästa kombinationen ELLER HUR?!?!?! :D

Dagens planer: Färdigställa lite plugg, spela sax och lorta på mina syskon. 

Dagens materiella vill ha: Jag vill ha en egen dator. Och ny tele med musik fan. 

Dagens fundering: Ska jag beställa den vita klänningen eller inte. 

Dagens beroende: Jag vet inte typ inget salt isåfall annars typ att prata vetefan. 

Dagens tråkigaste: Att livet består så mycket av stress och borden. 

Dagens längtan: Ändå inte studenten än eftersom det är massa saker som ska fixas innan dess. Men jag längtar efter att ha en sån här fet kväll som bara blir lyckad och som bara är. Den innehåller massa men kräver ingenting. Jag längtar också efter tillräcklighet. Tillräcklighet var är du liksom. 

Dagens superlängtan: Livet!!!!!!

Dagens tidning: DN blir det väl. Har inte läst den idag men gjorde det igår och det var intressant och kul. 

Dagens låt: The Buffalo Stance med New Tide Orquest

Dagens bild: 

 
Livet Funderar Den tröjan har jag på mig idag Hårsvall Samma smink som idag Sammanfattande bild helt enkelt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0