detta

 
Hej era kukläsare. Denna skolvecka har varit en dålig vecka. Tre dåliga dagar. Jag har varit dålig på att göra allt jag måste göra, mycket ineffektiv. Jag har funderat över saker och mycket har känts hopplöst. Stressen suger ur all kraft jag har inom mig och livet utöver det förvandlas till en börda när det egentligen är det som borde bidra med livskraft. Men trots detta, faktiskt befogade depp finns det saker som lyser upp min vardag även om jag suger på att uppskatta det. 
~Jag har så sjukt bra vänner, alla är snälla och satan så smarta. Det är människor som utmärker sig från mängden och detta samhälle. Jag är evigt tacksam för att jag får ta del av deras köttbitar. 
~Jag ska ta studenten snart och det är inte sjukt, det är på tiden. 12 år i skolan är, som jag sa till Anja idag, ett år för mycket. Det är för mycket just nu och jag är uttråkad och stressad. Men snart snart snart tar jag studenten och då får jag hora runt så mycket jag vill.
~Jag är en bra människa. Definition av smarthet är att kunna dyka ner i en fråga, se den från olika perspektiv, analysera den och slutligen dra en slutsats. Och nytänkande unt zu weiter. De kriterierna fyller jag och min begåvade hjärna därför är jag smart och det är jag tacksam för.
~Jag ska på emmaboda i sommmar, eller jag måste dit. Det gör mig glad och lite..... upprymd. 
~I helgen ska jag se Cleo den bästa liveartisten av dem alla och nästa helg ska jag se partiet. Fett fett fett fett fett.Dessutom ska jag utföra dessa utekvällar med massa bra kompisar.
~Jag ska aldrig bli en tråkig människa, aldrig en tråkig vuxen. Aldrig aldrig aldrig, Den tanken gör mig glad. 
~Umeås vinterlandskap är vackert. 
 
Tjena

Kommentarer
Postat av: Rosa

Jag älskar dej min vän! Du äger :)

2013-02-06 @ 12:13:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0