En dikt....

hunger är den bästa kryddan
men när maten inte finns på bordet är magen och förblir tom
hehe så kan det vara ibland 
men tiden tillåter ingen ork
du måsta skaffa dig en tolk
för att vi pratar två olika språk
vi är nästan från olika världar
du är från england men jag är svensk
jag pratar svenska du pratar engelska
jag är kär och vill ha ett förhållande med dig
men det är inte ömsesidigt
 
Vi har träffats en gång, då åt vi mat
jag var hungrig innan men blev mätt när jag åt
då var hungern den bästa kryddan
men inte idag 
inte idag
idag 
är hungern inte den bästa kryddan
som 
sagt
 
Kära fader konungen, ser du, så hungrig jag är
hjälp mig 
inte
jag klarar mig själv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0