tolkas frågestund vankas efterfest

Hej, denna kväll skulle jag egentligen vara barnvakt men det blev inge av. Tanken slog mig då att jag skulle på 5 men det blev inte heller av för ingen ville dit med mig.. vanligaste bortförklaringen var att jag är en jobbig människa som luktar.......äckligt. Jag åt en macka istället, det var fan trevligt. Just nu sitter jag mest och tänker, en syssla som man kan ägna sig åt. Jag har också spenderat tiden framför, med och bredvid seenly. Det är många som har frågat vad jag har för nyårslöften men jag har inga. Har ni andra frågor kan ni ställa dom i kommentarsfältet. Blir det riktigt många och roliga frågor svarar jag i ett separat inlägg. Jag älskar er verkligen. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

varför e de så svårt å hitta kärlek?

2013-01-05 @ 17:52:54
Postat av: Din trogne vän

1. vad du tycker du mest om att göra?
2. vilket är ditt favorit té?
3. varför tycker du om dina vänner?
4. varför tog dina vänner mina pommes?
5. är du en introvert(mer innåt, får energi av att vara ensam) eller en extravert(mer utåt, får energi av att vara runt människor)? googla

2013-01-05 @ 17:56:15
Postat av: en annan vän

1 vet du något om dina vänner som tog mina pommes? får jag gå till anfall på dom?
2 om du fick tatuera dig var som helst vad som helst vad skulle det bli då?
3 gillar du chips?
4 har du sett sagan om ringen?
5 om inte vill du se dom
6 varför har du inga nyårslöften
7 tror du på kärlek till. Gud?
8 har du höga förväntningar för 2013
9 kommer du bra överens med dina kompisar? brukar ni ha incidenter med pommes?
10 vad vill du bli när du blir stor
TACKSAM FÖR SVAR

2013-01-06 @ 02:11:28
Postat av: potatisgratäng

varför svarar du inte på frågorna?
ska du göra ett separat inlägg?
väntar du på mer frågor?
tycker du att det är viktigt att ha kontakt med sina läsare?
blir det mer levande då?
are you well, cause you lookin well?

2013-01-06 @ 17:46:51
Postat av: svara på mina frågor först tack.

kommer du gifta dig i framtiden?
hur ser din perfekta framtida man ut?
varför har du en blogg?
gillar du att blogga på måndagar eller fredagar?
hur gammal är din katt?
vad vill du göra om 1 år?
gillar du tango?

2013-01-06 @ 18:02:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0