en bild en text och slutligen en dikt

 
gott gott gott gott gott gott gott gott gott gott gott gott namnamanmanmamaanmananmanamnamnamnananananamanmanamnamanmanamanmamanammanamamnamanmanamanmananamanmamanammanamanamanamamnamamamanna NAMANAMNAMANAMANAMANAMMANAMMA
 
Glad första januari 
 
Tiden jag spenderar
timmarna som passerar
När jag försöker levera
Vilket alltid slutar med att jag vill kastrera
min skolgång
Plugga plugga plugga
Jag skulle lika gärna mina händer av hugga
Eftersom jag kan konstatera
hur sämst jag är på att prestera
Jag gillar att levera, men hatar att disponera
Heller kan jag inte sluta fashineras
av alla som lyckas sitta och se framtiden framseglas
Plugga i sig är både bra och roligt
Men att jag sitter koncentrerat i timmar och arbetar är föga troligt
Håhå jaja, samma sak varje dag
Ja, det var det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0