berlina

 
Alltså satan, jag är taggad. Träffade Elina igår och catchade upp samt talade lite om framtiden. Eftergymnasiesnack är standard just nu. Vi sa att om våra nuvarande planer inför nästa år crashar ska vi flytta till Berlin. Och jag vet att om vi båda hamnar där, att vi inte har något planerat och lite pengar i fickan så kommer vi göra verkstad av snacket. När vi började ettan på gymnasiet tillsammans var båda taggade på att tågluffa till sommaren och vi ba vi gört. När sommaren kom hade planerna ändrats lite men vi skulle fortfarande resa och så åka vi till Side. En fet resa och konstigt att vi båda var så zmå.... Ja, alltså att bo i en lägenhet med Elina i Berlin skulle vara så jävla fett! alla får komma och hälsa på und zu weiter. Bra b-rud.
 
I helgen ska jag dödschilla i vbäck vilket är välbehövligt. Den som vill hälsa på mig är välkommen men jag pallar inte traska till stan. Hörrni! vi ses ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0