okey new me

 
Zer ni??????? Tack Ellen! 
 
Jag har lagt upp ett schema för denna sportlovsvecka som är till för att jag ska bocka av saker så att jag får mindre att göra när skolan drar igång igen. Såna där listor blir oftast inte som jag tänkt mig men jag har i alla fall skickat iväg en ansökan till en folkhögskola. Har typ nio kvar men väntar på personbevis. Det var en sak jag skulle bocka av, en annan sak var söka jobb önska mig lycka till förfan!!! Sedan ska jag såklart avverka det sedvanliga plugget. Det är skönt att sköta saker i min egen takt även om lov är till för att hora runt i slalombackar varje dag. Jag ska kanke åka slalom imorgon, eller söka jobb hehe vad väljer jag liksom. 
Det var kul att höras vid och jag hoppas att new me är synlig på seenlybilden. Jag har en tvätt att hämta, en mage att fylla och ett lov att utnyttja hejdå fuckerz

Kommentarer
Postat av: amanda

snyggt!!!!!!!!!!!!! lycka till!!!!!!!!!!!!

Svar: Tack, och åter ----> Tack!
dottdott.blogg.se

2013-03-04 @ 22:14:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0