blogginlägg på begäran- om att vara singel

Hej jag heter Anja och jag är singel.
 
Eftersom att jag inte är i något förhållande så umgås jag med mina vänner.
Dock så är de flesta av mina vänner i förhållanden och vissa till och med i förhållande som innehåller fler än två.
 
Ibland blir jag som tredje hjulet när jag umgås med polare som är tsm men det gör mig ingenting.
För jag kan spela poker.
Och vara glad ändå och ha kul. 
kul
kul
kul
kul
kul
Men bara för att jag är singel idag, 2013, innebär det inte att jag alltid har varit det. På bilden stoltserar jag och Love som var tsm i tre månader.
Jag var tillsammans med en kändis två år senare. Ola Svenzzon ni vet.
Roligt roligt. Singel igen dock
I nytt förhållande. 
Singel och sökande
Sen blev jag singel igen och det tredje hjulet...
Men glad ändå motherfuckers

Kommentarer
Postat av: Rosa

du behöver ingen partner - du har dina katter!

2013-05-06 @ 22:31:13
Postat av: amanda

ja men vad bra, det verkar vara riktigt kul att vara singel. tack!!!!!!!!!!

2013-05-07 @ 15:48:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0