ett inlägg jag skrev för en månad sedan.......

 
Hey. Tjoxan. Idag har jag matteprov samt musikframförande. Ha en trevlig måndag. Obs snart påsklov.
 
en dikt om att det är måndag:
 
Veckan tar plats och erbjuder sysselsättning
Dagarna går och livet fortsätter
Dag efter dag tusen andetag
får dig att förstå att livet är en vecka
med planer som sumpas och trampas
Kanske blir en dag bra eller rent utsdagt pajjas
Veckans start kommer i en ohygglig fart och jag funderar var detta ska sluta
Det blir dagar präglandes av plugg i vanlig ordning
Om några år är tsm med tony örwing
Nice plan hoppas den håller
och snart är det lov och då ska jag till london
det ska bli kul och jag ska gå på starbax och lägga upp en bild på fejjan när de stavat mitt namn fel!!!!!!!!!!!
Hoppas ni får 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0