fest men inte alltid

mjau
Innan jag taggar lördagen totalt ska jag göra annat kul. Nu tex ska jag köpa laktrist. Och så ska jag vara ledsen och less för allt det ojänställda över. allt. Det är inte lika kul, men ack så nödvändigt. 
Jag tycker det är så stört knas när man säger att det kvinnliga och manliga är biologiskt och därför finns det inget att göra. För det första så är det typ inte så och för det andra så om det skulle vara så, så går det inte att bara erkänna och acceptera. Ifall vi finner oss i hur det ser ut idag kommer sexuella övergrepp på kvinnor fortsätta i samma höga siffror. Kvinnor kommer generellt sätt fortsätta ha lägre löner. Det kommer fortsätta finnas så tydliga oönskade för- och nackdelar med att vara ett speciellt kön. Mitt kön är inte min identitet!!!! Och utgår vi ifrån att könet inte är ens identitet och kämpar så kan vi komma en bit på vägen. Men det går inte att vara ovillig för förändringar. Tex hör jag ofta att folk HATAR ordet hen. Hur är det ens möjligt att hata ett ord?!?! Det skulle väl isåfall vara ordet prefuxlius för det kanske låter fult i vissas öron. Chilla ner på räddheten. Och liksom, peter08 nya video?!?!?! det är hemskt uuuuäääääähhhhhhhhh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0