jobb

Arbetslösheten i Sverige är ett faktum och inte en lathet. Jag har sökt jobb kontinuerligt i ett år nu och de jobb jag har fått är via kontakter.
Detta gör ont i mitt hjärta och mitt huvud sprängs och min kropp får svårt att andas pga stressen att jag måste ha jobb. Jag vill ha jobb jobb jobb jobb jobb jobb jobb jobb jobb. Jag blir mycket ledsen om jag inte får jobb snart.
Detta gör att jag inte kan fokusera på skolan för jag tänker bara på jobb så att jag kan tjäna pengar så att jag kan betala skolan. Jag känner mig mycket ledsen av det här, det är synd att det är så. Jag önskar att det inte vore så. Jobb jobb jobb jobb jobb jobb jobb jobb jobb jobb jobb jobb jobb jobb jobb jobb jobb jobb jobb jobb.

 
detta var när jag jobbade som kattuppfödare men det var olaglogt så jag fick sluta
 
jobb jobb jobb jobb jobb jobb
 

Kommentarer
Postat av: Rosa

Puss älskar dig!

2014-02-21 @ 10:10:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0