nu har det gått för långt

näe vet inte d, men yolo life
 
 
 
på denna bild hade jag precis tagit studenten, jag var mycket lycklig och hade uppnåt mina mål
 
 
när jag gick i skolan ville jag bara få det överstökat och fördrev min lediga tid av att yoloa livet. Göra sitt bästa trots att alla sinnen inte uppfyller den ultimata ron pga betygsstress, ej självvald miljö, utvecklandeabstinens och uttråkadhet.
 
 
efter gymnasiet började jag min konstutbildning och fick allt det som hade fattats i mitt liv. Jag fick utöva min fulla potential från mina kreativa sinnen, vara bland jävligt smarta männiksor och ej känna stress över annat än vad som var relevant tex att jag ville göra så bra ifrån mig som möjligt istället för att hela tiden sträva efter att passa in i samhällets ramar- något en tvingas att göra under skoltiden.
 
Idag är det torsdag och jag har haft sommarlov i en vecka. Jag har fått sommarjobb i sommar och kommer jobba 100%. Jag borde vara glad och se framemot tills lönen trillar in men istället känner jag en satans tristess över att bara knega på i livet utan vidare syfte. Jag har inget mål med vad jag ska göra för pengarna, jag har inte tid att utveckla min fulla härliga potential till allt som jag är bra på. När jag är ledig från jobbet passar jag på att livsnjuta och göra diverse viktiga ting. 
Jag har nu analyserat i mitt huvud och förstått vad jag ska göra med mitt liv för att uppfylla meningen till fullo; jag måste göra saker som gör mig glad eller ha ett mål med allt jag gör. Palla inte bara traska runt utan försöker hitta guldkorn att förgylla tillvaron med även om mitt liv e djävligt bra så bla bla bla bla bla
 
mål för sommaren:
 
  • bli bra på mitt jobb
  • hänga mycket med mina syskon
  • komma på vad jag ska göra för pengarna
  • göra det jag aldrig hinner, typ läsa en bok eller ransaka mig sjävl grundligt
  • bli med barn
  • göra nice musik
  • bli brun
  • bada mycket
  • bruka helt ok mycket alkohol
  • ej stressa
  • tycka att det är kul
  • bejaka alla runtomkring mig istället för att vara så egocentrisk
  • sluta spy eller bara minska utehavet (motordet för inehav)
 
 
 
Detta är bla hur jag förgyller mitt liv just nu
 
Obs ser framemot den dagen jag är etablerad konstnär, artist eller lärare på min nystartade skola
 
 

Kommentarer
Postat av: amanda

ÅH DU HAR BLOGGAT, SÅ HIMLA GLAD JAG BLEV. väldigt bra inlägg. du är bäzzzt.

2014-05-25 @ 19:57:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0