en morgon när jag vaknade 04:00 kunde jag inte somna om och så började jag tänka på massa saker som gjorde mig förbannad. Kan ha varit därför jag ej somnade om. Samma dag skulle vi ha animation på skolan och då spelade jag upp i mitt huvud hur min film som gå. Det var några som satt och snackade skit om en person som precis varit i rummet och sedan fördes de rakt ner i helvetet och brann upp. Kontentan var alltså att alla som snackar skit ska brinna i helvetet. När jag gjorde animationen blev den verkligen inte så utan var en trevlig liten historia. Brukar ni också bli sura mitt i natten men vara glada mitt på dagen? Uppskattar om ni svarar och gärna reflekterar kring varför och om det funkar så. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0