här amanda

 
Nu kommer ett blogginlägg. Jag har börjat skolan men kan. inte. konstentrera. mig. Tänker bara på en person..... och mitt hjärta dunkar jättehårt......
 
Skoja, problemet ligger i mig själv och att jag inte kan finna fokus i mig själv. Ett arbete jag får jobba på iår. Inga jävla bortförklaringar som den lilla smitaren jag är. 
Mitt projektarbete iår är att bemöta min ilska och lära mig hatera den. Tre konkreta exempel är Grävlingar Cykelstölder och Maktstrukturer. Har börjat skissa grävlingar och ska börja göra ett större verk av djuret från satan och intalar mig själv att det är dens handlingar som är onda, inte djuret i sig. Jag ska bemöta min fara aka grävlingen med kärlek för vad får jag ut av att vara sur på den och hur reagerar den om jag är snäll mot den när den spontana motattacken är hat. Lite sånt. Men ännu har jag inte kommit så långt. Kan inte sympatisera med grävlingar. Vad blir ni pissed över? Var en del av mitt projekt eller jag pissar på er
 
Obs obs!! Jag har gjort gastronomi (bland de värre sakerna jag gjort, låg och spydde och grät när slangen kördes ner rakt i magen) och jag har ett glapp mellan strupen och magsäcken som gör att jag har känsliga kräkreflexer. Spya solved!!!!!!!!!!!!! Min sakta ätning fanns det inge svar på. 
 
Jag plus alla fina urkultare åker till Prag i oktober, fysatan vad bra. 
 
Hur ska vi bemöta SD? Jag är tveksam med det här mothoppet och uppmärksamheten, hat föder hat som föder hat. Vi måste greppa underifrån och försöka förstå hur det har blivit såhär. Det gör vi ju redan för vi är smarta, men hur ska vi hantera och agera ut faktan vi kan?? Känsla Tanke Handling
 
Vad vill ni tillägga? Och vad vill ni att Dynastins nya låt ska handla om?
 
Bloggar till Amanda; läser nästan inga bloggar... men dessie egoina och flora. I övrigt pratar jag gärna med dig om Paradise Hotell. Mina favoriter är Saga och Ullis. 
 
 
Jag är lik Birgitta, känns jättebra. 
 
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0