inlägg till Rosa

Min kompis har begärt att jag ska skriva ett inlägg till hen. Din önskan är min lag som du brukar tvinga mig att säga.
 
Du är fan den mest begåvade tennisspelaren jag känner. Har aldrig träffat någon som är så målmedveten när det gäller den sporten. Jag ser upp till dig.....
 
Rosa hatar att dansa på krogen, men hon gör det ändå :)
 
Hen dansar också mycket med min mamma :)
 
 
 
Våran relation i ett nötskal. 
 
Shes likes to swin in the ocean. When she dosent partey.
 
Vi lagar ofta middag ihop. Men för det mesta är det Rosa som styr upp allt för att jag är så seg. Hon går till coop och köper grejer sen kommer hon in och städar mitt rum, sen lagar hon maten och jag vetefan vad jag håller på med men det är en väldigt återkommande situation.
 
Såhär startade vår relation, med att vi blonderade håret. Sen åkte vi till trästock och var fulla hela tiden. Sen den dagen har det bara varit du och jag. True shit
 
Fest igen
 
Sol å bad igen
 
Trästock :) :) 14 och 15 år :) :) 
 
Wihooo
 
wihoooooooo
 
Wiho I love you truely deeply
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0